Måndag <3

började med att man vaknade vid 9.
statte sig vid datan .
sen ringde hanna så stack man ner ill graffitti och åt (: . (muumsigt)
så stack man hem .'
sen gick man till hanna o felicia igen, gick man på staan lite. Träffade lite folk (:
sen gick vi hem till mig (mamma) och packade  sen skulle vi ta bussen
så skulle jag o hanna köpa caffe först på mc Donalds så var hanna tvungen
att fylla på sitt jojjo kort så jag o licia fick stå där o blanda o bära .
sen gick vi ner till bussen (sprang) men vi missade den.
sen kom hanna
vi fick vänta ungeför 10 min.
åkte hem.
så när vi kom till broby gick vi till licia men hn skulle tvätta stampes öga.
så gick man upp till hanna och hadde kuulkuul :D.
lyckad dag iallafall :D


krram







byxor- h&m
linne- h&m
kofta-h&m

han nt ta kort innan man hade snöollskrig så alla kläderna blev blöta. (:

Kommentarer
Postat av: larssonss

din macka så skit god ut!

jaja lyckad dag ialefal:D<3<3<3

2010-02-23 @ 01:05:22
URL: http://hannamatilda.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0