Onsdag.

Vaknade vid tio.
tog bussen till mamma vid 10.45.
har hjälpt mamma att flytta hela dagen.
har träningsvärk både i armar och ben etfer 
att man har bärt lådor upp och ner föör MASSA trappor.
körde mamma hem oss.
sen skulle man äta, så kom Hanna med mina grejer :D (foto nere)
jag skulle haft lite grejer till men de fans nt i storlek
eller  så va de nt fint.
Fyllde ju år i söndags så jag fick födelsedagsprecent
av monigue och darius (:
Av Darius fick jag ett choklad, muumsigt!
Av monigue fick man 1 dagkräm nattkräm (ansikskräm), 1 rengöringskräm,
1 ansiktsvatten, 1 parfym, 2 läppglans .
:D TACK (: .
jao.

de var lite om denna dagen.



fick av monigue . (:
tröja från ullared. (gekås)
tröja från ullared.  (gekås)


tvål och deodorant från ullared.   (gekås)

2 tröjor
1 deo
1 tvål

för endast hundralappen ;O
sjukt billigt.


kraam på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0