Onsdag.

hejsan.
har man inte varit inne på datan på dagar !
vet inte varför, kanske för att datan cpar 
så man skulle kunna ****** .
iallafall vaknad vid  kvart över sex imorse
sen gjorde man vid sig och väntade på Hanna skulle komma
måste gå och lägga mig senare så jag kan gå upp senare 
fyfaan vad jobbigt det är att vakna vid sex var 
färdig kl 7 och vänta mer än en rimme på att gå till skolan .
BAJS.
på moronnen hade vi slöjd jag syr en mössa ( fast jag började virka en 
os mössa idag bara för att * men det går verkligen nt så bra :S )
så jag gjorde vänskapsarmband istället :P
Pulsen på fred typ hela klassen ska dit.
*vet nt om man sj ska dit vill men ändå nt.
orkar lixom nt.
fast nu ska ju anna och nellie med dit där för första gången
så man får väll hänga på.
Sen hade man följe med nellie hem när man kom hem var Monique här  :D
kuuuligt !

och nu sitter jag här och har trååååkigt.
de var lite om denna dagen.
dagens outfitt kommer kanske sen.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0